Steun ons

De Stichting Daniel Abraham Gebru is dankbaar voor de steun van onze partners en donateurs. Het is dankzij hun vrijgevigheid en toewijding dat we in staat zijn om ons werk voort te zetten en een blijvende impact te hebben op de levens van individuen. We verwelkomen graag partnerschappen en donaties van organisaties en particulieren die onze missie omarmen en willen bijdragen aan de ontwikkeling van de jongeren.

Als u geïnspireerd bent door het werk van de Stichting Daniel Abraham Gebru en wilt bijdragen aan onze missie, zijn er verschillende manieren waarop u kunt helpen. Deel ons verhaal, onze missie en onze successen met uw netwerk. Samen kunnen we meer mensen inspireren en ondersteunen in hun zoektocht naar excellentie. Uw financiële steun stelt ons in staat om mentor programma’s te onderhouden en ontwikkelingsprojecten te financieren. Elke bijdrage, groot of klein, maakt een verschil.

Voor donaties kunt u gebruik maken van iDeal of een overboeking maken naar NL 08 INGB 0103315934 op naam van Stichting Daniel Abraham Gebru.

Let op: Vermeld uw naam, e-mailadres in de omschrijving van de overboeking, zodat we uw steun aan onze missie kunnen bevestigen.

Bedrag